torsdag 2 april 2009

Aj,aj,aj

Faan att man aldrig lär sig!
Gårdagen bestod av mest stress på eftermiddagen och jag blev en timma sen till tjejerna.
Jag kom till Kellys runt 9 tiden och då var det redan ett gäng som satt där, riktigt trevligt!
Där satt vi i nån timma sen drog vi vidare till Harrys för att kolla in grabbarna...
När vi kom dit var det fullt med folk, så mycket folk har det aldrig varit på en onsdag!
Nej, det var precis som att gå in på Harrys sent en löningshelg, fullpackat med folk överallt!
Så grabbarna måste ha tyckt det var riktigt roligt att spela.
Jag träffade även gamla vänner från lågstadiet, det var kul att prata lite med dom.
Sedan runt 1 tiden drog vi vidare till Ankaret där jag mötte upp Sara och Anna mfl.
Dom drog lite tidigare, men tydligen så missade jag det ....
Jaa, som sagt fick jag i mig lite för mycket av det goda så idag har jag sprängande huvudvärk och häller i mig vatten.
Men, men jag hade i alla fall roligt och nu blir det vila tills i helgen.
Bilder från gårdagen kommer upp lite senare, nu måste jag vila ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar