fredag 3 april 2009

Årets första glass och lunch i solen.

Dagen har börjat mysigt!
Jag har njutit av årets första glass på en kort promenad med Sabina.
Himla gott med glass och det var väldigt länge sen jag åt det, för man är ju inte direkt sugen på en glass mitt i vintern då det är kallt och grått.
Men nu när solen har börjat titta fram och värmer upp Stockholms gator, ja då passar det bättre.
Sen sprang jag förbi mitt favorit ställe när det gäller billiga och goda sallader.
Stället ligger på söder och är en helt vanlig pizzeria egentligen, men de gör sjukt goda sallader!
Och idag blev det som vanligt, kyckling pastasallad.
Sen åkte jag hem och satte mig i solen och efter ett tag kom mamma hem.
Så då fick jag sällskap med henne, riktigt mysigt.
Har inte hunnit prata så mycket med henne på sista tiden, så en pratstund passade perfekt!
Nu blir det till att städa lite här hemma och sen vila lite för att orka med helgens roligheter.
Ussch, jag är fortfarande seg från i onsdags konstigt nog...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar