onsdag 22 april 2009

Crazy Train.

Just nu sitter jag mätt och belåten på Crazy Train ute i sumpan.
Sara jobbar här, Ozzy-Marcus och hans tjej äger stället, hur nice som helst...
Har varit här några gånger tidigare och käkat och tagit en kaffe, fast egentligen är det ju en rock krog!
Så det är helt perfekt när man har lite tid att slå ihjäl ta sin tid att åka ut sen sitta och bara snacka och lyssna å bra musik.
Dessutom har dom sjukt god mat här med vilt tema!
Så har ni lite tid att slå ihjäl så åk till sumpan och ta en öl och umgås med Sara!
Anna panna jobbar här lite då och då också,så det är helt perfekt för min del.
Åka till CT och träffa mina snyggingar, två flugor i en smäll helt klart :)

Nej, nu ska jag ta min mätta mage och försöka ta mig hemåt och göra vettiga saker som, att söka jobb och kanske träna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar