torsdag 23 april 2009

Dubbelt upp!

Dagen har varit bra trots min dåliga morgon.
Tack till vissa personer som gjorde dagen betydligt bättre för mig!
Så nu har jag bara roligheter framför mig, ikväll ska jag träffa en ny funnen vän, Suzanne.
Henne träffade jag på rocks förra veckan och bruden är hur skön som helst, dessutom kommer hon från Holland så lite engelska övar man ju när man snackar med henne.
Perfekt för min del och sedan pratar vi ju svenska också, så lär sig mer ;)
Så vi ska väl ta en öl ute nånstans ...

Sedan är det ju helg imorgon och jag har inget jobb inplanerat så det är ganska soft.
Så i helgen kommer ni se mig och min kära wingman ute på vift bland sthlms gator och krogar!
Ingen idé att skriva vart vi ska eftersom ni säkert redan har hajat vart vi brukar gå.
Ja, ni som följt bloggen sen start vet nog! ;)
Nej, nu blir det mat och sen en dusch!
Sedan rusa till tuben och ha en bra kväll ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar