tisdag 7 april 2009

Impulsiva saker kan leda till något bra.

Solen skiner, jag har nyss kommit hem från en promenad och njutit av en glass ...
Ensam i en stad jag inte kan någonting om, helt underbart!
I måndags kände jag att jag inte alls ville stanna kvar i Stockholm, nej jag ville se något nytt!
Jag är så trött på samma gamla vanor man har skaffat sig, inget nytt händer ...
Så jag jag packade det nödvändigaste och satte mig på första tåget som gick ut till landet och här befinner jag mig nu.
Och det är med blandade känslor jag sitter här och tittar ut på denna sömniga stad.
Jag är avslappnad,anonym på gatorna när jag går här, men på något sätt saknar jag det stressiga livet i huvudstaden.
Men mest av allt saknar jag mina underbara vänner, det är nu man känner hha dom.
De bryr sig, de hör av sig, de saknar en ...
Men som sagt finns de kvar när jag kommer hem om en vecka, jag ska hinna besöka vänner och släkt nu i påsk innan jag återvänder hem till vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar