onsdag 1 april 2009

Solsken och tunnakläder.

Helt underbart väder ute, man blir så himla glad av det också!
Det blir betydligt enklare att gå upp på morgonen när man ser solen lysa in genom fönstret.
Undra om det är varmt ute?
Igår tog jag fram min tunna skinnjacka och det var riktigt nice, slippa de stora tröjorna och allt.
Ja, så nu längtar jag enormt tills det blir ännu varmare så man kan gå runt i tunnare kläder utan att frysa.
Eftersom jag nästan alltid har jkol eller kortsa shorts så är det ju en klar fördel om det är varmt ute.
Idag ska jag bara ta det lugnt njuta av dagen.
Så det jag hade tänkt att göra är att åka förbi sötnosen och Helene på en lunch eller fika beroende på vilken tid det blir.
Sen ska jag möta upp Anna och Sara och vara med dom ett tag för att sedan ikväll gå till Harrys och kankse en sväng till Ankaret senare.
På Harrys kommer några killkompisar spela,Lovestain, så det ska bli riktigt kul att se ...
Har inte set dom live än och det verkar som det kommer att komma mycket folk!
Sen lär jag väl inte hinna med så mycket mer ...
Har även sökt lite intressanta jobb nu, så nu får jag hoppas på det bästa och hålla tummarna.
Men om ni inte har något för er ikväll så kom förbi Harrys och festa med oss och dessa grabbar!
Det kommer även vara ett till band som ska spela Sunday Heroes ...
Dessutom är det Club Overlord på Ankaret där bland annat Annas kille kommer spela plattor med några av hans band.
Det skulle också spela nått band där har jag för mig ...
Så ikväll finns det mycket att välja på, vi ses ute i vimmlet!
Nej, nu ska jag ta tag i dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar