onsdag 15 april 2009

Står helt stilla.

Ja, nu står det helt stilla i huvudet på mig.
Har precis kommit hem och är sjukt trött, ska nog ta en dusch snart ...
Igår var jag en sväng förbi morbror och Helene för att säga hej då innan dom drar till Gran Canaria i två veckor.
Gud så härligt det skulle vara att bara komma bort och vara i värmen ett tag!
Men snart så är ju sommaren här och mycket är inplanerat som festivaler, resor och annat.
Så jag hoppas allt blir av, sen mitt i allt så måste jag jobba lite också.
För nästa vinter kommer jag definitivt inte befinna mig i kalla Sverige,nej jag ska sitta på en varm strand med en drink i handen och bara njuta.

Tillbaka till verkligheten då, så igår efter besöket hos morbror så åkte jag vidare till Kellys för att möta upp J och ta en öl, för att sedan gå vidare till bonden.
Riktigt trevligt var det.
Idag ska jag ta tag i de vardagssysslor jag har lagt åt sidan i några dagar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar