lördag 13 juni 2009

Bruce och Studentmottagning

Yes, på Springsteen konserten så regnade det som tusan hela kvällen och det var sjukt kallt.
Men lite hjälp så lyckades vi komma in backstage och värma oss lite.
Så under de tre timmar konserten höll på varvade vi fika rummet backstage och kollade in bruce!
En ändå ganska lyckad kväll trots det dåliga vädret.

Dagen efter skulle jag på min kusins studentmottagning så det var bara att bita ihop och gå upp.
Men innan det skulle jag följa med Amanda till sumpan eftersom hon skulle tatuera sig!
Blev sjukt snyggt och jag blev lite sugen jag med att göra en ny!
Men det får vänta tills efter sommaren tror jag ...
Väl framme hos kusin så hade det kommit en del folk.
Där hängde vi hela kvällen och lyssnade på bra musik och bara var.
Sen följde jag med till hans slutskiva, som var på Rocks ...
Riktigt spårat och jag kunde inte gå en meter innan någon i personalen kom fram till mig och frågade vad jag gjorde där eftersom det inte var Rocks då!



Jag och kusin på hans slutskiva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar