tisdag 3 november 2009

A little break

Huh, äntligen kan jag få en liten paus i denna stress!
Jag har nu insett att det är ca 8 dagar kvar innan jag åker och det finns en hel del kvar att göra!
Även om jag har betat av en massa saker som behövdes göras inför resan så är det inte allt.
Och mitt i allt detta så får min lille dator virus och jag får panik och min mobil slutar att fungera, great!
Tur nog har jag en snäll morbror som jag kan gå till och vips fungerar datorn perfekt med lite extra anti virusprogram och nytt utseende på datorn.
Men min mobil är det oklart om den klarar resan, men vi får helt enkelt se, jag tar med den och så har jag min andra med mig i reserv.
Men lite orolig är jag eftersom båda fungerar halvt som halvt, men det löser sig säkert.
Och vad ska jag med mobil därborta?
Det kostar ju en hel förmögenhet att ringa hem till Sverige och smsa är väl lite billigare men det kostar ändå mycket!

Äsch, tur att Internet fungerar och jag hoppas verkligen min lille dator klarar av resan den med, annars får jag problem ...
Nej, efter en sådan här dag förtjänar jag min säng med en kopp te och en bra bok.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar