tisdag 17 november 2009

The Rocks ...

Med Mötley i öronen så gick jag ut från hotellet, redo för att gå till The Rocks och se vad den udden hade att erbjuda. Jag visste att det fanns ett bra sushi ställe där och lite andra sevärdigheter.
Det gick ganska snabbt att ta sig fram till vattnet och det var ett gulligt område, med små lite äldre hus.
Det fanns även små butiker, som sålde allt från himmel och jord.
Men som tur var hittade jag inget som intresserade mig så värst mycket, så jag gick vidare.
Gick längsvattnet förbi bron, sen in på alla smågator, tappade bort mig lite osv.

Tillslut hittade jag tillbaka till Operahuset och sen hotellet ...
Dock så visste jag inte vad skulle äta till middag så jag köpte ett äpple och lite chips, det finns så många restauranger och andra småbutiker här så det är väldigt svårt att välja!
Och ju senare det blev dessto tröttare blev jag och tillslut insåg jag att jag inte skulle orka gå och handla nått. Så imorgon ska jag skynda mig iväg och handla något gott till frukost och ta enm promenad innan jag träffar Elin för lunch!

Nu är det dax att sova, God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar