torsdag 21 januari 2010

Up and down all the time

Nu var det länge sen jag skrev nått här, men dagarana bara flyter på och vissa dagar händer det mer och andra dagar mindre ...
Just nu är jag mitt inne i två arbetslösa ångestveckor, får se vad som händer sen.
Har panik över att inte tjäna pengar, men ändå är det väldigt skönt att vara ledig, fast nej man tröttnar på det.
Det som är jobbigast är att inte ha några pengar alls, så ja det är väl bara att sätta på sig spikskorna och söka jobb.
För övrigt har jag aldrig sökt ett ända jobb i hela mitt liv, nej jag har alltid gått via kontakter gått på en intervju och sen fått jobbet, smidigt och enkelt.Så hm, hu gör man!?

Om sanningen ska fram har jag faktiskt lämnat in mitt CV på två olika caféer i stan, får se hur det blir med det.
Annars så gillar jag ju mitt jobb i butiken så ja, jag får väl hålla tummarna för att jag får heltid/deltid där ...
Nej, nu har jag delat med mig tillräckligt, här får ni några bilder från helgen, tjohej!








PS. Ja jag har även genomlidit nästan två veckor med munsår, jätte sexigt eller hur!
Ändå har jag varit på krogen och visat mig ute, credd där och sen får ni ju se mig på bild med min nye vän! Krokig näsa lyckades jag få på bilden med Seb också, lovely Ds.
Ps 2, 200 Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar