onsdag 3 mars 2010

Long time ....

Yes, nu var det ett tag sen jag skrev nått här ...
Men jag har helt enkelt fått prioritera bort internet och allt vad det har hetat ett tag ...
Först var jag ju i Paris sen så när jag kom hem var det full rulle med jobb, utgång, bio, hinna träffa vänner som jag lagt åt sidan lite för att försöka komma uppåt i min jobbkarriär osv.

Men nu har allt lugnat ner sig aning i ca 2-3 veckor till, sen kommer jag gå upp i timmar och få jobba i en annan butik för att få mer timmar.
Dock kommer jag få åka till Täby centrum och jobba där, men ja det är sånna smällar man får ta.
Ja,för just nu är det fler timmar jag behöver och då får man ta sånt som känns jobbigt tills man hittar en bättre lösning.
Men jag ska ändå inte säga något för jag gillar verkligen mitt jobb :)

Idag blir det jobb och imorgon så ska vi faktiskt på konsert i Globen ...
Vi ska kolla in Tokio Hotel, haha ...
Vi och alla små fjortis tjejer kommer det bli, men det ska bli intressant, har aldrig lyssnat speciellt myket på dom.
Bara hört de kändaste låtarna, får se om alla har rätt då att de är ett fjant band!?
Men, men snart måste jag försöka mig upp ur sängen och ta en lång dusch för att vakna till liv!

Ha en bra dag!

Ps. Bilder från Paris finns på bilddagboken och facebook för er som vill titta. Annars kanske jag laddar upp några bilder här sen ... Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar