torsdag 11 mars 2010

Underbart

Gårdagen var toppen!
Jag började dagen med att baka muffins eftersom Ika skulle komma förbi på fikamys.
Kände att jag hade massor av energi så jag diskade, fixade och så innan hon kom.
Alltid skönt när man är ledig att ha lite energi och göra nått vettigt på dagarna.
Inte som denna, idag är jag stört bakis!

Men, men efter att ha druckit kaffe och kollat film, så var jag tvungen att börja fixa mig.
Skulle nämligen ut med tjejerna, vi skulle gå på Thirty Seconds to Mars!
Så vi började med några öl på kellys för att sen åka till fryshuset ...
Kvällen var riktigt nice och rolig, var länge sen jag hade så kul!
Men det handlade väl om sällskapet och att jag hade noll förväntningar på den här kvällen.
Jag tror man har roligast när man inte känner att jag måste träffa den personen, jag måste dricka såhär mycket osv.
Så efter spelningen blev det efterfest och sen vidare till Ankaret en sväng.

Ja, hel enkelt en bra kväll och idag mår man som man förtjänar, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar