måndag 20 april 2009

Crying girl

Det är ungefär 44 personer som sitter i ett plan och dom alla ska till samma ställe, samma stad.
Men ingen av dom känner varandra och de vet inte att det är deras sista dag i livet eller att de gör något bra. De hindrar fler personer från att dö genom sitt mod och viljan till att försöka överleva.
Bara för att några män från ett annat land har bestämt sig för att få uppmärksamhet, få sin röst hörd genom att döda oskyldiga människor.
Filmen jag pratar om heter Flight 93 …
Den filmen är riktigt bra och berör en väldigt mycket eller i alla fall mig.
Och jag kan bara säga en sak, det var länge sen jag grät så mycket till en film!
Så vill ni gråta en skvätt och brukar göra det till filmer se Flight 93!

Nej, nu till något roligare.
Idag har jag kirrat två par nya skor, helt underbart!
Det blev ett par vanliga svarta converse och sedan ett par schyssta röda puma dojjor.
Så nu är sommaren nästan räddad när det gäller skor, nu behövs bara några snygga ballerina skor och sandaler...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar