tisdag 21 april 2009

Trött som aldrig förr.

Klockan är 08.29 och jag är uppe, vad fan gör jag upp såhär tidigt när jag faktiskt kan sova?
Jadu, ingen aning ock gick jag ju inte upp självmant ...
Men nu när jag väl är uppe kan jag ju gå och lägga mig igen, men nej det går inte?
Vet inte varför men känna rätt onödigt att sova bort en dag, men ändå gud så skönt!
Dubbelmoral här alltså ...
Men imorgon då blir det sovmorgon för det ända jag har inplanerat än så länge är ett möte vid 13.00 och då hinner jag ju i alla fall sova minst till halv 12, lovely!

Åhej, nu blir det film och en kopp te i sängen, kanske så somnar jag en stund ..
Sen runt 18 ska jag dra mig in till stan för att ta en fika med L och bara ta det lugnt ...
Sitta och älta de 3 dagarna som är kvar innan lönen susar in på kontot.
Det påminner mig om att jag måste deklarera fort som fan, så jag hinner få mina pengar innan midsommar!!

Och på tal om ingenting så insåg jag att på bilden jag la upp från rockspot så har jag stora påsar under ögonen! :O
Herregud är det så man ser ut med endast ca 12 timmars sömn på 48 timmar!?
Inte okej någonstans, nu måste jag gå i dvala, sova typ tusen timmar så jag blir av med dom.
Dom kunde inte ens redigera bort påsarna,fan jag ska aldrig mer ställa upp på att bli fotograferad!
Eller i alla fall när jag inte har sovit så mycket, för nej det är inte snyggt!
Och nu spelar det ingen roll om jag tar bort den här, för ni kan ju bara gå in på rockspot och kolla in bilden, hmmf
Ville bara säga det så ni vet ...
Jag har inte dom påsarna alltid under ögonen, jag lovar...

Tjohej ha en bra dag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar