måndag 13 april 2009

Home sweet home.

Nu är jag äntligen hemma efter min lilla resa ...
Gårdagen blev ganska annorlunda, från att sitta 4-5 timmar på buss och tåg hem till huvudstaden till att stressa hem fixa sig och sen möta upp tjejerna för en utgång!
Ja, det var riktigt trevligt att träffa de välbekant ansiktena som jag har längtat efter ...

En vecka utan de som man gillar mest och umgås mest med kan vara en evighet.
Men jag måste ändå säga att det var riktigt skönt att komma iväg från Stockholm och all stress.
Det är ju helt annorlunda på landet, där tar dom det lugnt, förmiddags fikar och eftermiddags fikar ...
Ja, så jag har helt enkelt bara tagit lugnt, ätit mycket gott och umgåtts med min underbara släkt.
Och oj vad en del förändras och det märks att man inte ses så ofta, men sen är ju de tillfällena då man ses ännu roligare.
Man har mycket att prata om och berätta ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar