tisdag 14 april 2009

I can see you ...

Fan vad trevligt nu kan jag se exakt vilka ni är som läser mina ord ...
Lite roligt att se att det är så blandat med folk runt och i Sverige, dessutom har jag läsare från Chile, Spanien, Storbritannien osv.
Jag kanske ska börja skriva på engelska?
Men du där i gustavsberg som har kommit tillbaka här 118 hela gånger och sparat en massa bilder, du vill inte lämna ett litet spår efter dig?

Nej,men sånt här är roligt.
Men jag kan ju börja fundera när ni läsare sparar lite onödiga bilder eller ja dom blir onödiga för er men för mig har ju allt en betydelse.
Annars skulle jag ju inte lägga upp bilderna.
Men, men roligt att så många av er kommer tillbaka och verkar nyfikna på mitt lilla liv.
Ha en bra dag!
Ps. fler bilder som ni kan spara kommer upp senare, haha. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar