måndag 13 april 2009

Planer.

Imorgon kommer jag bara sitta hemma och ta de lugnt ..
Ja, jag ska träffa två personer om det nu blir så, annars ska jag dra täcket över huvudet och bara vara.
Stänga ute omvärlden för ett tag och hämta andan innan jag stiger ut i verkligheten igen, efter en tids ledighet.

Så till att börja med ska jag luncha med C som ska komma hem till mig med lite mat.
Ska bli riktigt mysigt, tror nästan det är två hela veckor sen vi sågs sist ...
Känns lite konstigt eftersom vi nästan alltid ses minst 2 gånger i veckan.
Men som sagt har vi mycket att prata om för vi båda har varit på olika äventyr runt om i landet.

Senare på kvällen ska jag träffa J och jag vet inte riktigt vad vi ska göra ...
Lite planer har vi men vi får se vad jag orkar göra och sen hur mycket pengar jag har!
Usch, jag vet att jag brände ganska mycket igår.
Inte alls roligt och sen är det ju nästan två veckor kvar till löning också, vilket suger.
Men, men nu blir det en dusch sen ska jag krypa ner i sängen.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar