lördag 20 juni 2009

Äsch...

Ja,jag måste då säga att jag är jävligt dålig på att uppdatera här och ja, vad ska jag säga ...
Har helt enkelt inte tid och det kommer jag inte ha den närmsta veckan heller.
För på tisdag drar jag till P&L och sedan på fredag morgon runt 7 tiden drar jag till Göteborg och Metaltown, så jävla nice!
Sen efter det blir det lugnt i en vecka sen börjar jag jobba.
Ska bli riktigt skönt att få igång vardagen igen och framförallt få pengar!

Vad har gjort tills nu då?
Jo, jag har färgat håret, bowlat, firat midsommar med ett helt underbart gäng och mycket annat.
Juste, jag får ju inte glömma att jag var på Hardcore Superstar när de spelade på grönan, sedan en sväng förbi banditfesten på harrys och kvällen avslutades på anchor.
Ja och bilder kommer upp när jag får tid till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar