söndag 21 juni 2009

På stan med handlingslista

Nu är jag äntligen hemma efter en dag på stan.
Jag lyckades få med mig nästan alla saker hem från min handlingslista.
Jaa, jag gjorde faktiskt en, bara för att komma ihåg att shoppa allt inför P&L och Metaltown.
För nu är det inte många dagar tills det smäller.
Nej, men jag kände mig lite som en gammal förvirrad tant när jag satte mig på en bänk på drottninggatan för att ta upp min handlingslista för att kolla om jag glömt köpa något.
Usch, och fy hoppas det dröjer länge innan men verkligen,verkligen behöver en lista då man endast ska gå till mataffären.
Sedan blev det en sväng till CT för att besöka Sara som jobbade och som alltid blev det skoj och lek.
Isbits krig, vila på filtar, käka god mat och mycket annat kan förekomma en eftermiddag på CT!
Nu blir det till att lagra lite sömn, för imorgon blir det att stiga upp tidigt och förbereda det allra sista :)
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar