fredag 14 augusti 2009

Det blir ljusare ...

Är hemma nu efter en vanlig dag på jobbet och en snabb sväng till Globen ...
Nu är det fredag jag är trött och mår fortfarande inte så bra, så ikväll blir det till att stanna hemma.
Men det gör inte så mycket för här hemma ska det bli en liten kräftskiva!
Imorgon får vi se vad som händer, det finns mycket att välja på! :)

Dessutom känner jag mig mycket gladare och allt känns mycket bättre nu.
Jag mår bättre och allt känns ljusare för idag fick jag ett riktigt bra besked!
Om allt går vägen så kommer jag få ett långtidsvikariat på en förskola i Enskede!
Betyder att jag slipper alla tidiga morgnar då man bara hoppas på att telefonen ska ringa och man får jobba, då kan jag istället bara gå upp och åka till jobbet direkt!
Hur underbart som helst! :)
Kommer också kunna göra mycket mer eftersom jag kommer få en mer ordnad ekonomi, nu har det ju pendlat upp och ner beroende på hur mycket jag har fått jobba osv.
Ganska jobbigt då jag inte vet hur mycket jag får i lön varje månad, utan uppskatta och hoppas att allt går vägen med räkningar och andra utgifter.

Nej,nu ska jag börja min helg!
Många bilder från olika utekvällar finns på bilddagboken och Fb, gå in och kolla där vettja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar