måndag 10 augusti 2009

Hej och hå!

Inser nu att det var ett tag sen jag skrev här!
Men det har hänt så mycket runt om mig att jag inte har hunnit varva ner, sätta mig ner reflektera och få ner allt här.
Nej, alla dagar har bara passerat förbi med olika innehåll, vissa med mer betydelse och andra med mindre ...
Som jag känner just nu så vill jag bara säga god natt och hej då, dra till något varmt land och bara vara.
Slippa alla tankar, alla "måste göra" saker här hemma, helt enkelt bara leva livet ...
Men vad är det då som gör att jag känner såhär, jag har ju det bra här hemma eller?
I helgen var det en lugn helg, det började med Kellys på torsdagen med Erika, Müts och Martin ...
För att sedan åka vidare till harrys och kolla in Lovestain, riktigt bra kväll!
Dock blev jag sjuk dagen efter,vaknade upp med feber,huh!
Så fredagen blev lugn åkte förbi Q kollade på film och bara snackade skit!
Var sjukt länge sen vi sågs och jag saknade det, våra härliga samtal, det glada ansiktet man alltid möts av ...
Så fredagen var räddad!

Lördagen var väldigt seg, vaknade upp drog mig i sängen ville inte riktigt vakna ...
Vände mig om, somnade om vaknade igen, R var på ingång och skulle förbi pizzerian och vad passade inte bättre med ännu en film och lite pizza?
Kvällen slutade lite vildare på kellys, en helt okej kväll!



Fick en ros i lördags när jag var på Kellys ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar