tisdag 18 augusti 2009

Glada ord och nya erfarenheter

Idag när jag kom hem trött och förvirrad från jobbet så kollade jag mail boxen.
Där hade jag fått en massa FB mail, onödigt att få påminnelser där ...
Men i allt blurr så hittade jag ett mail som gjorde mig riktigt glad!
Det var ett mail som kan i sin tur leda till nya arbeten och uppdrag.
Ska på möte i veckan eller nästa vecka och få mer information om hur allt ligger till.
Men det ser riktigt lovande ut och dessa erbjudanden poppar inte bara upp sådär.
Så jag har haft riktigt tur och hoppas på att tjäna en slant på det också!

Sedan var jag inne på blocket idag också, kollade runt lite på olika saker ...
Så kom jag in på motions prylar och bestämde mig för att köpa en sådan spinngingcykel.
Ja, så nu har jag ringt bruden som hade cykeln tidigare och snackat lite och ska dit imorgon och kolla på den.
Ska bli intressant, har faktiskt aldrig gjort nått sådant här förrut, så jag får helt enkelt se hur det blir.
Hmm, se om denna sak kan lyckas få mig att träna mer.
Ta med mig lilla dator och sätta på musiken på högsta volym och bara cykla och cykla ...
Eller ska man kanske kolla på en film samtidigt som man har musik!?
Äh, vi får helt enkelt se vart det leder :)

Nu ska jag lägga mig i sängen med en film och sen sova!
Imorgon kommer många nya ungar till jobbet, kommer bli full fart på stället!
Så då är det bäst om man är pigg och glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar