fredag 21 augusti 2009

Give me a break

Hej och hå nu är det äntligen fredag och jag har klarat av denna svåra vecka på jobbet.
Med många olika känslor för varje dag, men nu är det över för den här veckan.
Dessutom har jag fått ännu ett roligt mail denna vecka, mycket att ta itu med privat också vilket är väldigt påfrestande, men som sagt jag kämpar på.
För genom det här mailet har funderingarna och planerna spunnit på och jag har kommit på en riktigt bra lösning!
Men vågar jag!?
Vågar jag ta det sista steget ut och åka iväg från min trygghet här hemma i sthlm?
Vågar jag verkligen det, säga hejdå till min kära familj och inte säga vi ses ikväll!?
Hm,ja jag tror det men allt är inte spikat men jag vet att jag kommer ångra mig riktigt mycket om jag inte tar denna chans.
Och jag förstår för er som inte vet något om det jag pratar om är säkert nyfikna om vad allt handlar om.
Men tyvärr vill jag inte skriva mer detaljer förrens allt är spikat, jag har bestämt mig jag har min biljett till äventyret i min hand.

För finns det något jobbigare än en person som håller på och skryter om vart de ska åka, vilka kändisar de har träffat och vem de ska träffa osv.
Och slutändan så vet alla att hälften av det som är sagt är falskt ...
Ja, ni förstår!
Så ni får ha lite tålamod så ska ni se att ni kommer få veta allt!
Är riktigt nervös över allt och det jobbigaste är att vänta, vänta på svar och få ett klartecken men jag hoppas det inte dröjer allt för länge ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar