söndag 23 augusti 2009

Livet är underbart ibland

Denna helg har varit hur bra som helst!
Jag har haft grymt roligt, vissa tråkigheter har även kommit fram till ytan men det ska jag ta itu med i veckan och fixa allt, sen är det borta!
Och det känns otroligt skönt :)

Denna helg blev en party helg som alltid, men med olika personer nya och gamla.
I fredags blev det förfest hos Kvastis för att sedan röra oss vidare till harrys, kvällen slutade på HG.
Lördagen var hårdare,vaknade runt halv 3 tiden och fick panik.
Jag hade sovit bort hela dagen plus att jag var sen!
Jag skulle ju möta upp brudarna vid 19 tiden vid stadion och innan det var jag tvungen att fixa lite saker.
Det vara bara att kicka igång dagen med en dusch!
Kom lite sent till stadion och brudarna hade redan varit där ett tag.
Vi hängde lite utanför, Em&Em blev intervjuvade av nått tv program och sen kom det fram en snubbe och tog några bilder på oss.
Undrar vart han har lagt upp dom, har försökt hitta dom på nätet,men icke ...
Egentligen skulle vi gått in på Coldplay konserten men istället så sålde vi våra gratis biljetter och åkte och käkade.
Sedan blev det förfest och Rocks ...
Där dansade vi och hade underbart kul, mycket bus och skoj!
Bilder kan ni hitta på FB och Bilddagboken ...
När vi tyckte att vi gjort Rocks så begav vi oss till Heavens Gate!
Dansade och hade sjukt nice till stängning, för att dra vidare till efterfest.

Där det blev ännu mer röj och galna grannar som kastade ägg osv.
Helgen kan summeras kort med, helt rolig och underbar!
Men nu är jag riktig seg och glider runt i mys byxor och linne.
Snart ska jag ställa mig framför spisen och laga lax och räk pasta, får se hur det går :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar