lördag 22 augusti 2009

Den iskalla sanningen

Jag har slutat bli förvånad hur folk beter sig och uppför sig.
Det finns så många annorlunda människor här i världen eller hur vet jag om dom är annorlunda, de kanske tycker att jag är helt fel ute i mitt tänkande och agerande.
Så ja alla är vi olika men det som förvånar mig är hur man kan behandla de närmsta man har!?
Jag ska inte säga att jag är en ängel jag heller, men seriöst de närmsta man har borde man ta vara på!
För vem är det som svarar när du ringer och gråter, vem är det som tröstar, vem är det du kan vara dig själv med och vem är det som man alltid vill ställa upp för?
Jo,den eller de närmsta man har om hjärtat!
Så att visa dem sanningen bakom fasaden är väl bra, men sanningen som kommer fram är inte lika fin.
Nej, har man gått runt i en lögn?
Blottat sig och sina känslor för en iskall vägg?
Någon som egentligen inte bryr sig?
Nej jag förstår inte ...

Ta vara på era vänner därute, det är dom som är värd mest i slutändan!
Det är dom som finns för dig i alla väder.
Så då ska du också vara det, inte vända dem ryggen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar