måndag 7 september 2009

Ett 5 stjärnigt farväl

Idag har jag hunnit med mycket, känns riktigt bra faktiskt!
Bland annat så var jag på min allra första arbetsplats där jag har arbetat ca 2 år och tömde skåpet och sa hejdå.
Det var med blandade känslor jag sa hejdå till mina arbetskollegor som jag inte sett på ett bra tag.
Det var riktigt skönt att få ett avslut på något jag har dragit ut på länge, men sedan kände jag en lustig känsla av att jag inte ville säga hejdå.
Jag ville vara kvar, men både jag och mina chefer vet att detta är det bästa ...
Att jag går vidare i arbetslivet men att vi alla har delat många roliga stunder och arbetstillfällen.
Dessutom finns dom kvar, man kan ju alltid ta en after work!
Var nog kvar i huset 1 och en halv timma innan jag hade lyckats få ihop allt mitt och sagt hejdå till alla!
Men nu är det avklarat och just nu sitter jag och väntar på färska kantareller med kött och potatis!
Mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar