torsdag 19 november 2009

Chinatown

Det är väldigt skönt med semester må jag säga!
Jag började även denna dag med sovmorgon för att sedan prata lite med min underbara Emelie!
Saknar mina babes där hemma, hade varit så mycket roligare om de var här nu!
Men,men jag har ju Elin :)

Ja,idag tog jag tåget själv igen (M jobbar), till Chinatown för att kolla in marknaden där!
På kartan såg det ut som det var ganska svårt att ta sig dit, men dte var hur enkelt somhelst.
Smidigt och lätt Paddys markets som marknaden heter är en stor innomhus marknad med allt mellan himmel och jord!
Jag hittade lite snygga party outfirts som jag var tvungen att köpa!
Sedan så gick ju min väska sönder när jag flög hit, så jag bestämmde mig för att köpa en ny!
Så det blev en brun skinnväska, Marc Jacobs och såklart fejk!
Fick den för ett hyffsat bra pris, men jag märkte att jag var sjukt dålig att pruta,haha ...
Lyckades bara pruta ner mig på ett par svarta shorts.
Men, men ...

Nej, nu ska jag fixa mig det sista sedan ska jag åka till Elin som bor i en förort till Sydney.
Bankstown heter området, tar ca 40 min att ta sig dit!
Där bjuds det på köttbullar och potatismos, får se vad de australiensiska tjejerna säger om maten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar