fredag 20 november 2009

Dåliga nyheter i den soliga staden

Yepp, imorse när jag vaknade så fick jag dåliga nyheter direkt.
Vet inte hur mycket jag får säga, för jag tror inte de har gått ut med det i pressen än, men Brittan ställer in sina sista konserter i Australien.
Så alla i crewet åker hem om två dagar och vad jag ska göra vet jag inte!?
Huh, det här var inte det jag väntade mig, jag hade planerat så mycker inför Melbourne och nu får jag inte se den fina rockstaden.
Nej, det är alldeles för dyrt att ta sig dit på egenhand så jag antar att det blir till att stanna kvar i Sydney eller kanske ta sig till något varmt land i Europa.
Men som sagt så har jag två dagar kvar att göra saker och snart ska vi käka och sen gå och kolla in operahuset.
Vi ska även gå in i det och kolla lite, vi har ju bara sett utsidan än så länge ...

Maten igår var helt underbar och aussie tjejerna älskade köttbullarna!
Så de kommer defenitivt äta det fler gånger! :)
Nej, nu är det dax att fixa sig lite till och sedan kanske det blir lite shopping för min del.
Är ensam hela eftermiddagen och kvällen, så jag kanske åker till Elins pub och tar en öl.
Har faktiskt inte varit ute en ändaste gång här i Sydney, nej jag har helt enkelt vart för trött.
Är helt död runt 22-23 tiden och lagom tills jag börjat vänja mig vid tidsomställningen så ska jag åka hem.
Haha,ja men vi får se hur dte blir helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar