måndag 30 november 2009

Fyra dagar senare

Allt har gått så himla snabbt, ena dagen är jag i soliga Sydney andra dagen blir det ett kaos i det härliga varma och sedan vips är jag hemma i kalla Sverige!
Och innan jag ens har hämtat mig från resan har jag under dessa fyra dagar lyckats vara på arbetsintervju. provjobba i 2 dagar och lyckats få en provanställning på några veckor nu och förhoppningsvis göra bra ifrån mig och få ett arbete, en fasttjänst!
Det skulle vara så himla underbart om jag kunde få det, slippa gå upp på morgonen och hoppas på att telefonen ska ringa och åka iväg och jobba.
Och om telefonen inte ringer sitter du färdig fixat och klar klockan halv 9 på morgonen och har ingen aning om vad man ska göra ...

Men som sagt nu är det den första dagen jag har kunnat sitta ner och bara tänka hur min resa har varit,vilket kaos det har varit med allt!
Och framför allt hur glad jag är att jag lyckades ta mig hem!
Dagen idag har varit en lugn dag och jag har bara tvättat och fixat allt som jag inte hann med innan jag åkte.
En bra dag, hämta andan och bara vara ...
Nu väntar jag bara på att min nya chef ska ringa så jag ska få schemat för veckan, weei :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar