fredag 27 november 2009

Home sweet home

Nu sitter jag hemma på min vanliga plats här hemma på vårt kontor ...
Kunde inte sova imorse är jetlag som det bara skriker om det, hur ska jag klara kvällen!?
Ja, jag ska inte gå ut, det är ett som är säkert.
Nej, jag ska spara mig så jag kan börja jobba så snart som möjligt!
Behöver en massa pengar nu om jag ska komma iväg till Australien snart igen :)

Ja, trots att min resa blev ett stort kaos efter bara en vecka så är jag ändå ganska nöjd.
Jag hann se ändå väldigt mycket av Sydney på bara en vecka och hann även vila ut en del!
Men som sagt var det lite tråkigt att få avsluta semestern med så kort varsel.
Fast nu är jag hemma igen och har ett nytt mål och det är att åka tillbaka till Australien inom de närmsta 6 månaderna med mina babes!
De åker i slutet på februari, men vi får helt enkelt se hur min reskassa ser ut, måste som sagt hitta jobb först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar