måndag 9 november 2009

På fötter igen eller ja lite ...

Det blev exakt som jag trodde, jag åkte på någon sjukdom eller matförgiftning nu en vecka innan jag skulle åka.
Under WASP spelningen så kände jag att jag började må dåligt och fick svårt att andas, så jag fick gå ut från spelningen ta ett glas vatten och ta det lugnt.
Tänkte inte så mycket på det utan trodde mest att det var korsetten och den dåliga luften vid scenen, men inte då.
Jag kämpade vidare gick in igen kollade på de sista låtarna och väntade lite.
Efter ett tag så kom bandet ut och drack några drinkar med oss brudar och snackade lite, men egentligen kände jag mig bara konstig och ville hem.
När jag väl satt i taxin hem kände jag hur illa jag mådde och yes hela natten bestod av dålig sömn och spya.
Det var länge sen jag mådde så dåligt och jag mådde verkligen skit, jag ville dö!

Nu är det måndag och jag mår lite bättre men har fortfarande svårt att äta något även om jag vill äta en massa goda saker!
Det är 3 dagar kvar till jag åker och jag börjar bli lite nervös!
Jag börjar inse att jag kommer åka helt själv och ta mig runt helt själv runt de olika stora flyplatserna!
Ja, vi får se hur det går, men först och främst måste jag bli friskare ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar