lördag 14 november 2009

Trött,seg och kanske lite hungrig?

Nu sitter jag här i Sydney alldeles själv, jag har inte gått ut och fått solen i ansiktet än.
Nej, min kropp orkar inte det, jag är alldeles för trött och svag för att ens orka ta mig någonstans själv.
Och mitt hotellrum har jag inte heller fått, nej det kan dröja ev 2 timmar till.
Jag har redan hunnit duscha av mig två dagars flygresa från kroppen, sminka om mig och sitta här och uppdatera mig om vad som händer i Sthlm.

Ohoh, jag har det enormt roligt!
Det var ju inte såhär det skulle vara, eller hur?
Nej, allt har bara gått snett ...
Kanske för att det var fredag den 13 igår?
Ja, igår så var jag nära på att inte hinna med mitt plan till Sydney, nej jag blev sjuk på planet från Frankfurt till Singapore!
Ja,se där och i Singapore fick jag åka rullstol och må allmänt dåligt!
För att få några piller och konstaterat att jag inte hade feber eller influensa och sådär 800 kr fattigare, great!

Nej, nu tycker jag det får vara nog med dåligheter!
Ska ringa ner snart till receptionen och kolla hur det går med mitt rum och se om jag kan få lite mer internet tid!
Tjohej, hoppas allt vänder nu till det bättre ...

Ps. Här är klockan 12.01, så ni vet ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar