tisdag 26 januari 2010

Jag dör ... Av skratt!

Haha,alltså jag dör av skratt!
För bara en liten stund sen gick jag in på alla gamla sidor man var medlem på när man var yngre och ja vad ska jag säga.
Vissa saker har verkligen inte förändrats medans andra har.
En sida som jag suttit och skrattat åt i flera år har nu tydligen begärt att man ska skriva in sitt mobil nr för att ens besöka sidan!?
Man kan ju undra hur många som egentligen använder den sidan, fjortisar och turkar som bara vill visa upp sig eller dregla över någon brud de aldrig ändå kommer få?
Nej, för hon har fixat sina bilder till tusen i ps och ser antagligen hälften så bra ut i verkligheten.

Sedan de sidor där typ gamla gubbar raggar på typ 12 åringar och tror seriöst att de kommer få svar!
Ja, lite pinsamt är det ...
Tjejen kan ju för sjutton vara hans dotter, usch!

Nej, nu har jag kritiserat för mycket ...
En vacker dag lär jag väl få tillbaka för det här inlägget, haha ...

Med sånna här inlägg märker man att jag har för mycket firtid, ge mig ett jobb nu!
Någon som vill offra sig, snälla!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar