lördag 30 januari 2010

Hemma igen ...

Hm, ja vad har hänt här egentligen ...
Nu sitter jag hemma ännu en lördags kväll och det känns ganska skönt.
För imorgon ska vi brudar kolla in Faster Pussycat på Harrys.

Men det är inte ett dugg likt mig att vara hemma två helger i rad.
Nej, men det kommer väl i olika peridoer antar jag, för vem är pepp på att piffa sig och klä upp sig och sen frysa rumpan av sig när man går utanför dörren.
Man får kanske satsa på täckbyxor och den stora gås jackan?
Haha, skulle vara kul att se allas mina nr man börjar klä av sig alla tjocka kläder i garderoben och bilda låååååång kö!

Nej,idag har jag hunnit med mycket, jag har varit förbi Annas studio Headrush och fixat lite extra med håret.
Har ju nyss färgat håret hos Ann-Marie och det är helt underbart att slippa ut växten!
Men ville fixa lite extra nu för att behålla den röda färgen och så ...
Sedan har jag hunnit städa och fixa, sånt som man borde ha gjort för hundra år sedan och bäddat med nya lakan.
Underbart, vem älskar inte känslan av att krypa ner i en ny bäddad säng!?

Nej, snart blir det lite pilatesträning, sen ska jag faktiskt kolla på filmen, Jägarna, har aldrig sett den förrut.
Får se om den är så äcklig som alla säger ...

Ha en bra lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar