måndag 15 mars 2010

Lugnet inna,efter,före, mellan stormen

Yepp, nu har helgen varit och det har hänt en massa roligheter!
Helgen började på onsdagen då vi brudar var oc kolla in 30 seconds to Mars ....
Kan bara säga att det var en fartfylld kväll, sen får allt annat roligt och tråkigt vara ett minne.

Sen var det ett kort break då jag jobbade 5 timmar på fredagen för att sen åka till morbror och hans familj och käka middag.
Var längesen jag träffade dom och sötnosen bara växer och växer!
Sen var det bara att fixa sig och sen iväg på förfest och senare vidare till Crazy Nights 4 år jubileum.
Sen blev det till och med Heavens Gate!
Ojojoj, säger jag bara det var länge sen jag körde en helkväll ute på stan, men roligt hade jag.
Och nu blir det lång tid tills nästa gång också, för nu har jag äntligen fått gå upp i timmar!
Så nu blir det jobb helger och ledigt spridda dagar i veckan, ingen rutin alls! Men jobb har jag och tur är väl det ...

Fast innan jag går upp i timmar har jag fått en långhelg, tjohoo är ledig fre-mån :)
Och den helgen ska spenderas till max, har redan funderat och gjort små planer på vad jag ska hitta på. Kommer bli grymt ;D

2 kommentarer:

  1. Hur hittar man dig på bilddagboken ?

    SvaraRadera
  2. Om du vill hitta mig så får du leta ...
    Det är faktiskt inte så svårt om du tänker efter lite.
    Sen måste du vara inloggad för att kunna kolla på mina bilder.

    SvaraRadera