tisdag 30 mars 2010

Nerväxling Omväxling Uppväxling

Tjaa vad ska jag säga!?
Just nu händer det så himla mycket runt omkring mig och jag tror jag fokuserar på helt fel saker egentligen.
Men som sagt var det dumt att ta ut en lång helg då jag trodde jag skulle få gå upp i timmar.
Det är helt fel,nu går nämligen företaget dåligt och istället för att gå upp i timmat står jag och trampar på mina få timmar som vanligt och eventuellt blir det färre!

Hm, inte lätt det här alltså, men min resa ut i skogarna var både trevlig och annorlunda.
Det var riktigt skönt att koppla av lite gör absolut ingenting, ta dagen som den kom.
Inga hektiska eller drastiska saker, nää gå stillsamt in till stan ta en kaffe osv.
Kanske man borde åka till skogarna lite oftare för att få lite avkoppling?
Eller hm, avkoppling från vad!?

Ja, så nu är det på med spikskorna igen och söka jobb.
Och det är där skon klämmer jag vet inte hur man gör, har bara skickat in mitt CV vart på någon intervju och sen har det inte blivit så mycket av det.
Nej, jag har ju bara fått mina arbeten genom kontakter...

Så kontakter hör av er om ni vet nått jobb jag kan få , tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar