fredag 2 april 2010

Utmana ödet ...

Ännu en jobbhelg står och väntar framför mig och jag har beslutsångest till tusen!
Som sagt så är mina arbetspass så dumma att jag jobbar typ bara helg, vilket betyder att när alla andra är lediga måste jag sitta hemma.
Jätte kul, hmm ...

Så idag är en sån dag då jag verkligen tar mig en funderar och radar upp fördelarna och nackdelarana med att gå ut.
Vill ju träffa folk och ha kul, men sen så vill jag ju vara fräsch på jobbet imorgon.
Som min kära mor sa en gång, det går att vara trött på jobbet men bakis är helt uteslutet.
Och det är fan sant, så utgång ikväll och bara dricka vatten!?
Eller ja man kan ju dricka cola och sånt också, men hmm...

Vi får se, dagen är bara barnet!
Ni märker om jag utmanar ödet och ser mig ute i vimlet ikväll ;)

Btw Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar