onsdag 16 juni 2010

Ready to go, or almost

Nu har jag legat och vänt och vridit i sängen hela natten och funderat på kläder och om jag har med mig för mycket/för lite , patetiskt!
Undra om fler tjejer har samma problem när de ska ut på semester eller om jag är en av få ...
Väskan är packad och nu är det min lille dator och lite annat som ska packas ner sen är allt klart.

Solen skiner och det är som sagt min första riktiga semesterdag, det kan inte bli bättre!
Och igår fick jag en ny mobil av Telenor eftersom min inte gick att laga, men man tycker ju att dom kunde kommit på det lite tidigare.
Har vart utan min mobil till och från i 8 månader nu, det suger men skam den som ger sig!
Nu har jag en ny fräsch mobil, men huuuah vad den får mig att känna mig som en gammal tant!
Dagen teknik har gått framåt som tusan, jag hajar ju nästan ingenting av min nya lilla bebis ...

Nej, nu ska jag käka nått sen ska jag möta upp underbaraste Emelie i stan ...
Sen äntligen bär det av till Göteborg!
Men vår resa blev inte som vi tänkt oss utan i sista sekund fick vi ändra boende och jag tror vi kommer bo på 3 olika ställen nu.
Men kul kommer det bli oavsett och Rammstein kommer bli grymt!
Pepp,pepp weeei!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar