söndag 18 juli 2010

Ledigt,snurrigt och soligt ...

Yes, då är det snart helg för min del!
Plus att jag var ledig hela tre dagar föra veckan, underbart!
Dessa dagar spenderade jag till max för det är inte alla veckor man är ledig tre dagar i rad ...
Så ena dagen solade jag och sen sprang en massa ärenden som jag inte hunnit.
Sen på torsdagen åkte jag ut till min kära gudfar ute på Värmdö för att åka båt och sola!
Det var sista gången jag träffar honom på ett tag nu, för han flyttar med sin familj till Amsterdam.
Men, men då har man fler anledningar att åka till Amsterdam flera gånger ;)

Det var rena lyxen att åka ute på havet med solen skinande och bara ta det lugnt.
Och det var sjukt länge sen jag kände mig så fri och lycklig som när vinden tog tag i håret och känna solen ligga på och värma upp huden, underbart!
Vi hittade en perfekt liten ö där vi solade, käkade lunch och jag badade till och med ...
Andra gången för i år för min del, det är helt otroligt!
Jag är nog Stockholms största badkruka så detta börja bli rekord, förra året badade jag ingen gång på hela sommaren ...

Nu är det söndag och två dagar kvar tills jag får ledigt igen.
Då tre dagar igen men sen är passen betydligt längre och utan rast!
Så de dagarna får nog gå åt till att sova och vila, måste börja träna också ...
Man kanske ska ta och cykla lite ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar