onsdag 14 juli 2010

Ripoff good or bad

Ja, hur ska man reagera när någon kör samma stil och exakt samma outfits som en själv?
Visst det förekommer överallt så det går inte att komma undan.
Men så såg jag här om dagen att en i min umgänges krets hade exakt samma outfit som mig och den är faktiskt ganska speciell.
Jag har satt ihop den själv efter att ah härmat en stil jag tycker är snygg.
Så visst där härmar även jag, men till en viss del!

Först blev jag irriterad och tänkte att bruden kunde väl hitta en egen kombination, men sen tänkte jag efter och kom underfund med att den när rätt snygg!
Och det är antagligen därför hon tog efter och det känns ju skönt.
Att man lyckas kombinera en bra kombo så att andra gillar ens stil ...

Men det är nått i mig som ändå stör mig att hon kör exakt likadant ...
fast det är väl bara och tänka positivt och ta åt sig all credd!
För det är ju trots allt jag som är hjärnan till just denna outfit, för ärligt talat har jag inte sett en ända brud ha exakt den kombinationen tidigare ...

Nej, nu blir det choklad och jordgubbar, mys!
Och imorgon ska jag träffa min gudfar och åka ut i skärgården med hans båt!
Hoppas på fin väder! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar