söndag 22 november 2009

Kaos!

Kaos är bara fönamnet på vad jag har genomlidit de senaaste dygnet!
Brittan ställer inte in sina konserter, däremot är större delan av crewet sparkade och M har redan åkt hem till Canada.

Och här sitter jag alldeles ensam i ett halvgrått sydney, regenet hänger i luften precis som mina tårar i ögonen.
Internet tiden rinner skata men säkert ut och snart måste ja ta mig till de enda matstället som finns här.
Jag är mitt ute i ingenstans och det änd asom finns här är en donut bar och en mcdonalds.
Hur ska jag klara av de nästkommande 3 dagarna?
Ja, vi får se hur det blir.

Få kanske ta mina sista pengar och ta en taxi in till stan men det är typ 10000 mil in till stan.
Vad kan man annars hitta på, testa allt på mcdonalds och på donut stället?
Nej, då måste ja banta lagom till att julmaten kommer att stå på bordet.
Bäst att spara sig till julmaten, haha
Bli tjock till februari eller dubbelt så tjock om jag bestämmer mig för en donut och donken diet ;)
Yeah, jag kan göra mycket jag!

Well, jag har ju i alla fall någonstans att sova ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar