måndag 23 november 2009

Fet,fetare, fetast ...

Ännu en dag har runnit förbi, sov väldigt länge idag.
Men har absolut inte dåligt samvete med det, för idag har det regnat hela dagen här i Sydney!
Har zappat mellan de tråkiga kanalerna på tv, förbrukat små mynt på internet och ätit ännu en måltid på McDonalds ...
Yey, jag komemr bli fet!
Nu sitter jag på donut stället och ojoj vad det kommer in folk här, det måste vara ett populärt ställe. Och kroppsbyggnaden på allt folk, vad ska man säga!?
Man blir vad man äter, helt klart!

Snart är dator tiden ute och jag ska tillbaka till mitt fängelse och kolla på tv.
Super kul, min resa slutade riktigt annorlunda.
Men detta är något man kan skratta åt sedan och inse att jag faktiskt lärt mig ett och annat.
Dessutom så är det julhysteri här i Australien coh då kom jag på att det är faktiskt bara en månad kvar till julafton!
Ja,imorgon är det en månad kvar om man ska vara exakt ...

Dags att köpa julklapar snart!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar